Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
We kijken grotendeels onbewust ? en daardoor gaat veel aan ons voorbij. Goed kijken begint met negeren is een gids voor iedereen die beter wil kijken. Wieteke van Zeil laat zien dat kunst daarbij kan helpen: kunstenaars zien immers vaak wat ons nog ontgaat, en ze tonen andere perspectieven dan die we al kennen. In 56 verhalen verbindt ze de mooiste kunstdetails soepel aan ons dagelijks leven. Ze geeft praktische tips om met meer gemak en plezier naar kunst te kijken, onderbouwd met wetenschappelijke inzichten over hoe wij waarnemen. Ook spreekt ze met kijkexperts uit andere vakgebieden over de geheimen van hun opmerkzaamheid.Van Zeil laat zien dat onvermoede details een nieuwe wereld kunnen openen. Goed kijken begint met negeren maakt je opmerkzamer, in het museum en daarbuiten.https://www.standaardboekhandel.be/p/goed-kijken-begint-met-negeren-9789045036557
subject analysis --- Aesthetics of art --- visual perception --- art [fine art] --- Affective and dynamic functions --- aesthetics --- subjects [content of works] --- 7.01 --- Kunstbeschouwing --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Kunstesthetica --- kunstbeschouwing --- schilderkunst --- esthetica --- kunst --- PXL-Education 2018 --- onderwijs --- cultuureducatie --- kunsteducatie --- art criticism --- Kunst --- Esthetica --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Literatuur --- art [discipline]
Choose an application
CLIL (Content and Language Integrated Learning) is dé belangrijkste onderwijsvernieuwing van de laatste jaren. Dit houdt in dat een deel van de leerstof in een vreemde taal wordt aangeboden. Dit boek laat zien welke principes hieraan ten grondslag liggen, hoe het komt dat leerlingen hierdoor betere resultaten behalen, en hoe je als leraar je didactische praktijk hierop afstemt. Lesopbouw, bepalen van doelen, scaffolding, feedback en evaluatie, multimodale input, actief leren, ..., de auteurs gaan op al deze topics dieper in.
CLIL --- taalverwerving (ler) --- meertaligheid --- content and language integrated learning --- onderwijsvernieuwing --- School management --- Didactic strategies --- Taalverwerving --- evaluatie (onderwijs) --- actief leren --- feedback --- 456.2 --- Meertaligheid --- Taal en letterkunde; overige talen --- 378.6/6 --- 737 Leerprogramma's --- Teaching methods --- Education --- Languages --- PXL-Education 2017 --- onderwijs --- didactiek van de talen --- CLIL - Content and Language Integrated Learning --- tweetalig onderwijs --- taalbeleid --- talenonderwijs --- Taalvaardigheid ; secundair onderwijs --- Vreemdetalenonderwijs ; secundair onderwijs --- Didactics of Dutch --- Primary education --- Secondary education --- vreemdetalenonderwijs --- didactiek --- didactiek algemeen - taal en letterkunde overige talen --- Language arts --- Correlation with content subjects
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|